Imatge

No saps el que és amor…

20121228-213345.jpg

De vegades han d’arribar les festes de Nadal per mirar els fills d’una forma diferent…o han d’arribar els fills per mirar les festes de Nadal de manera diferent…

De vegades aquestes festes em posen tonto, però sol ser de felicitat. Et veus més amb la família, els amics, i passes més estones amb els teus fills…i en un ambient més distès.

Són aquells dies que els fills et recorden què volen que els portin els Reis d’Orient (en el meu cas, si és pesat recordant què vol el Martí, no em puc ni imaginar que pesat podrà ser tocant el tambor que ha demanat. I a mi em caurà la bava…).

Altres casos de pesadesa podria ser el fet que a baix a la plaça, cada dia hi ha concerts i dos capgrossos que reparteixen fulletons dels Pastorets. Doncs el Martí va boig des de que es lleva, per veure els capgrossos, i al.lucina quan els veu!! En tenim fotos i tot! I pensar que a mi em feien por!!! Som ben iguals…

I és que ara, em miro el tió d’una altra manera. Tinc ganes de picar-lo ben fort perquè cagui molt…regals, turrons, de tot, i només per veure la cara del Martí quan aixeca la manta (la cara del Nil sempre és la mateixa, encara canvia poquet passi el que passi. Pot estar més o menys vermell depenent de si fa caca o no…).

Ara ja tinc ganes d’arribar a la Nit de Cap d’Any, i veure la cara del Martí quan ens vegi menjar dotze grans de raïm en temps rècord i ell intentant fer el mateix…

I la Nit de Reis ja serà espectacular. Veure la cara que farà quan vegi les carrosses i tots els caramels que tiren (espero que encara ho facin).
I veure els seus ulls, com s’il.luminen quan obre el paper del tambor…i quan se’l pengi i el comenci a tocar amb les “pales” ( que diu ell…són baquetes en realitat, però per ell les baquetes són vaques petites. He dicho culo,vale…he dicho culo).

I perquè he començat dient no saps el que és amor???
Doncs perquè avui el Martí s’ha llevat sense gana i no s’ha pres el biberó. Jo ja he vist que estava una mica blanc però he pensat que era manca d’astre rei, també conegut com a sol. I amb l’experiència d’ahir, li he dit si no en volia i ha dit que no. Li he dit si el volia en un vas i m’ha dit que sí. Se l’ha pres tot i al cap de deu segons l’ha vomitat tot a sobre del sofà (sense manteta). Li hem donat una infusió i ha tornat a treure…ja pensàvem, apa, gastroenteritis (que n’hi diuen enteritis però d’allà dins no en surt res sencer…)

…i al cap de cinc minuts, estant jo, bo i dret a la cuina, m’ha vingut a buscar…se m’ha posat entre les cames perquè l’agafés. Me l’he posat a sobre amb el cap a l’espatlla i ha començat a vomitar una altra vegada. Jo anava ben vestit i l’únic que se m’ha acudit és agafar-lo molt més fort, encara que m’omplís de lleteta+infusió, perquè notés que el seu pare era allà…

No saps el que és amor fins que et vomita el teu fill a sobre i et quedes palplantat al mig de la cuina rodejat de vòmit i amb ell agafat ben fort i no el deixaries anar per res del món…

Bona nit…

Anuncis

Deixa un comentari

