Amabilitat (els 5 valors que vull transmetre als meus fills…)

  

Amabilitat: “Qualitat de ser amable. Tracte agradable i educat d’una persona”.

Ja anem pel tercer valor. Venim de la curiositat, passant per l’honestedat i avui toca l’amabilitat. I no us n’explicaré gaire coses. A algú li pot semblar que tampoc és un valor tan important com per posar-lo a la llista de cinc valors per transmetre als seus fills, però jo, tinc la creença que, costa tan(poc) esforç ser un “borde” com ser amable. I posats a triar, em quedo en ser amable. Prefereixo encomanar amabilitat i, a la llarga, viure un món on la gent siguem amables entre nosaltres. O sigui, una barreja de persones agradables i educades. No creieu que és prou important com per traspassar-ho als nostres fills?

Anuncis

2 thoughts on “Amabilitat (els 5 valors que vull transmetre als meus fills…)

  1. Importantíssim!
    Estic completament d’acord en la teva frase de que costa exactament el mateix esforç ser amable que ser borde. Però si esculls i et decantes pel primer dels esforços, els beneficis a curt-mig-llarg plaç són exponencialment millors en tots els sentits!

    M'agrada

Deixa un comentari

