Koan kafkià a Movistar…

Avui és un d’aquells posts que faig, de vegades, que surten del tema principal. De denúncia. Friki. Avui és un koan. No se m’acut una solució racional al problema, necessito pensament divergent, lateral, intel·ligències múltiples, talent i un “lanzallamas” (per si de cas).

El dia 10 de maig porto el meu iPhone 6 plus impecablement cuidat, a la botiga Movistar, perquè des de feia un temps, em feia el tonto i se’m gastava la bateria molt de pressa o se’m parava estant al 40 % de càrrega,…. Com que feia un any i mig que l’havia comprat a Movistar (primer error), Apple em diu que la garantia la dóna el venedor i que el porti a la botiga on el vaig comprar (segon error).

Ho faig. Li explico al tècnic el que passa. Ho anota. El posa dins d’una bossa i em diu que, en un màxim de 15 dies me’l tornava reparat. Jo (mig) content, me’l crec, tot i saber que la garantia d’Apple te’l canvia a l’instant sino has maltractat el teu smartphone.

I aquí entra David Lynch donant la volta al guió, o Tarantino, o tots 2 junts, i fumats, i beguts i m’envien un SMS (OMG) dient si accepto o no un pressupost de reparació…WTF! Passo per la botiga Movistar i després d’insistir perquè el tècnic està de vacances i volen que m’esperi, aconsegueixen entrar i em diuen que la reparació costa 296,00 € perquè la carcassa està doblegada!!!!!!!

Trucades a tècnics, preguntes de si porto el mòbil a la butxaca (no, el porto flotant a sobre del meu cap!),…i els dic que el mòbil estava perfecte quan el vaig deixar al tècnic. El truquen i ell recorda que estava perfecte. Reclamen. Em diuen que reclami a Apple perquè el pressupost és d’Apple. Truco a Apple. Em diuen que ells no tenen incidència i que Movistar pot portar el mòbil a reparar a qualsevol tècnic NO Apple. Els ho dic a Movistar perquè no enganyin a la gent. Em diuen  que no en tenien ni idea. Els dic que, a partir d’ara, ja en tenen idea i que no maregin els clients quan estan emprenyats. Tot molt assertiu…

Acabo amb la sensació que si em tornen el mòbil doblegat…”me la han metío doblá” i m’acaben dient que sí, que si arriba així i no accepten retirar el pressupost, hauré de reclamar a Consum…. Suposo que hauré de demostrar que el mòbil no estava doblegat tot i no poder demostrar que el mòbil no estava doblegat, perquè no puc viatjar en el temps. Em recorda el famós “tiene un faro roto”…

Ole tu…

APRENENTATGE: No comprar més mòbils a Movistar. De tot se n’aprèn alguna coseta….Ara, a veure què em costarà la broma. De moment, una emprenyada, indignada i altres emocions acabades en -ada.

Me’n vaig a meditar. Desitjo que siguin feliços. Però ara, no gaire…

Anuncis

Deixa un comentari

