Un artistassu!

Avui al matí he fet un “teaser” a les xarxes socials. A veure si creava una miqueta d’expectació pel post d’avui. He penjat una foto d’un quadre que també penjaré al post. La gràcia d’anar a una escola, la de Fonollosa, l’Escola dels Dracs, una escola que dóna molta importància a les arts, és que, de vegades, els meus fills, ja sigui el Martí o el Nil, ens donen algunes sorpreses artístiques…

El cas, és que l’altre dia, en aquest cas, el Nil, va pintar un quadre (el que hi ha just a sota d’aquestes ratlles), va venir a la cuina, i ens va dir: “Papes, mireu, un Ramon Casas”. No seré jo qui digui si és millor o pitjor que un Ramon Casas original. De fet, crec que tira més cap a l’expressionisme abstracte, però em va fer gràcia com ens el va vendre. Molt mono…

…Però el post no va d’això. Fixeu-vos amb el quadre? Hi veieu alguna cosa extranya? No? Doncs jo tampoc!


La qüestió és que em va dir que el pengés. Jo, em vaig fixar amb les lletres escrites, que es llegissin bé, i el vaig penjar. Doncs bé, l’altre dia arriba el Nil. Mira el quadre. I es posa a plorar desconsoladament. “Buaaaaaaaa, buaaaaaaaaaaa”. I jo que li dic: 

– Nil, què et passa? I ell em contesta…

– Que has penjat el quadre del revés!!!!!! Que no ho veus que l’illa està de cap per avall?????

Gairebé em desmaio!!!!! El Nil fa un quadre abstracte. Jo no el pillo. I s’indigna perquè li penjo al revés. Gairebé em moro de riure. Però vaig pensar que era un crack. Amb les idees clares. Força assertiu. I després li vaig dir que m’expliqués el quadre. Ho va fer. El vaig entendre, i li vaig donar la volta!

El que deia. Un artistassu!!!!!!!

Anuncis

2 thoughts on “Un artistassu!

Deixa un comentari

