Un fill “únic”…

Que curiós, fa 2 dies que tenim un fill “únic” per casa. I aquest és el Nil. Ell, que sempre ha estat acompanyat, ara, porta 2 dies exercint de fill “únic”. El Martí ja en té experiència perquè, de fet, ho va ser durant 2 anys, però el Nil, no ho ha estat mai. I ara, transitòriament ho és…

Bàsicament, tenim el Martí de colònies. 3 dies i 2 nits. Déu-n’hi dó. I el trobem a faltar. I molt. La Mariona i jo. I el Nil. Fins i tot, avui li ha escrit el nom per quan arribi, que el vegi en un paper. Però bé, demà, a la tarda, ja l’aniré a buscar a l’escola. A veure què ens explica. A veure com s’ho ha passat. Tenia unes ganes boges d’anar-hi. Segur que s’ho ha passat de conya. L’abraçada i els petons que l’esperen, segur que no se’ls imagina. O sí.

I mentrestant, a casa, disfrutem 3 dies del Nil. I ell, de nosaltres. Els papes, tots dos, per a ell. Sense compartir. Una sensació extranya. El Nil està sol. S’ho passa bé, però ahir quan es posava a dormir, en un moment donat va cridar el Martí per dir-li una cosa. I el Martí, no hi era. Estava amb els seus amiguets…

I avui, arribo a casa i em trobo un paper amb tot de paraules escrites. De tot: pastanaga, pebrot, escola de fonollosa,…. i mentre sopo s’estira a terra i em comença a demanar que li digui paraules. I ell, a una velocitat brutal, les escriu i les llegeix. I quan jo li demano que d’on ho treu tot això, em contesta: “Papa, del cervell!”…el Nil fa de germà petit…i de gran. Ja que no hi ha el Martí, durant 3 dies fa part del seu paper. Aquest nen, no deixarà mai de sorprendre’m. És friki com jo. O més. O menys.

Martí. Et trobem a faltar. Són colònies. Són 3 dies. Són 2 nits. Però es fan llargues. Quines ganes de veure’t. I abraçar-te. I fer-te petons. Fliparàs. Ja el sento: “Papa, deixa’m! Que ets pesat!”. M’encanta! Sóc molt pesat!

Anuncis

Deixa un comentari

