Descans nadalenc…

Avui, dia 22, i després de saber que no m’ha tocat El Gordo de Navidad, em poso a escriure el meu últim post de l’any (segurament…tot pot ser que no, sóc així de flexible o d’inconstant, no sé…). De fet, com m’ha dit un company de coworking, el David: “Enric, a tu et toca la loteria tot l’any, cada dia”. I és veritat, no us enganyaré. Estic envoltat de gent, començant per la Mariona, el Martí i el Nil, que són una loteria diària. Sempre toca. I m’encanta. M’encanta jugar a aquesta loteria. Moltes gràcies per ser aquí. Sempre. Aquesta gratitud va per tots els dies que no us penso a donar les gràcies per ser al meu costat, per fer el que feu i per ser com sou. I per ser qui sou. Les Personetes Creatives. La Mariona. El Martí. El Nil. La “meva” familieta…

Deixa un comentari