Aquests dies em costa concentrar-me…

Aquests dies em costa concentrar-me. Potser estic monotemàtic. Em costa pensar en altres coses. Ja sé que és un blog dedicat a les Personetes Creatives, però quan girin la vista enrera, crec que els agradarà veure i (re)viure aquests moments històrics.

Excés d’informació. Infoxicació que en diuen. I això, els meus nens ho noten, també estan una miqueta més alterats. No saben què passa però saben que passa alguna cosa. Ens senten cridar, riure, plorar, renegat,….Una miqueta de tot. Porto tants dies in(f)oxicat que avui us vull deixar una llista de valors que considero com a positius. Valors que m’agradaria que el Martí i el Nil es fessin seus. Hi ha molt d’odi corrent per aquí i per allà i no és el que vull que aprenguin. Per tant, quan estic amb ells miro poquet el twitter i així renego menys i així he de demanar menys perdó i així els he de dir menys que no es renega. Aquí va la llista. Feu-la vostra i compartiu-la. Feu-la més llarga. La font és bona, podeu confiar-hi:

Acceptació

Admiració

Afecte

Agraïment

Alegria

Alleujament

Amabilitat

Anhel

Anticipació

Atracció

Audàcia

Benestar

Bondat

Cautela

Compassió

Comprensió

Condolença

Confiança

Coratge

Creativitat

Curiositat

Desafiament

Desassossec

Desig

Devoció

Dignitat

Discreció

Emoció

Estima

Èxtasi

Fascinació

Felicitat

Fermesa

Flexibilitat

Fortalesa

Gallardia

Goig

Gratitud

Honestedat

Il•lusió

Innocència

Integritat

Joia

Lleialtat

Llibertat

Luxúria

Modèstia

Necessitat

Orgull

Perdó

Plaer

Protecció

Respecte

Riure

Satisfacció

Sentit de l’humor

Serenitat

Sinceritat

Sorpresa

Supèrbia

Tenacitat

Tendresa

Valor

Viure

Viure de sobres…

2 thoughts on “Aquests dies em costa concentrar-me…

Deixa un comentari